حضور وحید جلیلی "قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در امور فرهنگی ودبیر تحول در رسانه ملی"در غرفه انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب در سیوسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
\r \r
\\r
\r
به منظور اجرا و هماهنگی با مصوبات ابلاغی ستاد ملی کرونا، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبات شورای آموزشی دانشگاه، برنامه برگزاری کلاسهای درسی مرتبط با نیمسال دوم 1401 ـ 1400 به شرح ذیل اطلاع رسانی میشود.
با توجه به آنکه دانشجویان گروه مدیریت رسانه، دو درس روش تحقیق کیفی و کمی را در برنامههای آموزشی خود دارند برخی از دانشجویان درباره الزامی بودن درس روش تحقیق عمومی پرسشهایی دارند که در ادامه نکاتی در این زمینه آمده است:
فایل فرم های مورد نیاز دانشجویان محترم دورههای کارشناسی ارشد، همانند فرم اعلام پیشنهاد موضوع پایان نامه / رساله؛ فرم طرح پژوهشی؛ فرم اعلام آمادگی دفاع از پایان نامه دوره ارشد و ...
بازدید دانشجویان مدیریت رسانه از رسانه ملی
جمعی از دانشجویان مدیریت رسانه از صدا و سیمای مرکز بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند برنامه سازی و بخش های مختلف سازمان قرار گرفتند.
بازدید دانشجویان عراقی از شبکه هدهد
دانشجویان مدیریت رسانه از شبکه هدهد یکی از بزرگترین شبکه های کودکان که به سه زبان عربی،انگلیسی و فارسی روی آنتن میرود بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند برنامه سازی و بخش های مختلف این شبکه اعم از استودیو، اتاق لباس، اتاق گریم و ... قرار گرفتند.
اردوی سیاحتی و زیارتی دانشجویان عراقی ورودی 1397 به کاشان و آران و بیدگل
حضور وحید جلیلی "قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در امور فرهنگی ودبیر تحول در رسانه ملی"در غرفه انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب در سیوسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
\r \r
\\r
\r
دکتر سید محمدرضا نواب مطرح کرد؛
پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری
به منظور اجرا و هماهنگی با مصوبات ابلاغی ستاد ملی کرونا، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبات شورای آموزشی دانشگاه، برنامه برگزاری کلاسهای درسی مرتبط با نیمسال دوم 1401 ـ 1400 به شرح ذیل اطلاع رسانی میشود.
تقویم آموزشی نیم سال اول و دوم سال تحصیلی 99 ـ1400 گروه آموزشی مدیریت رسانه منتشر شد.
با ورود به هزاره سوم میلادی و ظهور اقتصاد دانایی محور، منابع انسانی به عنوان عنصری رقابتی و راهبردی در بقاء سازمان و افزایش بهره وری آن مطرح شد. تقاضای رو به افزایش کارفرمایان برای جذب نیروهای ماهر و تمایل کارکنان توانمند برای تصاحب و در اختیار گرفتن مشاغل باارزش، باعث شده است تا سازمانها برای جذب بهترین استعدادها به رقابت با یکدیگر بپردازند. امروزه سازمان ها به خوبی دریافته اند که به منظور موفقیت در اقتصاد پیچیده جهانی و نیز ماندگاری در محیط رقابتی کسب وکار به داشتن بهترین استعدادها نیاز دارند. از زمانی که گروه مشاوران مکنزی اصطلاح جنگ استعداد را در سال ۱۹۹۷ مطرح کردند، عنوان كارمنديابي وگزينش مدیریت استعداد توجه ها را به خود جلب کرده است. مدیریت استعداد به سازمان ها اطمینان می دهد که افرادی شایسته، با مهارت های مناسب، در جایگاه شغلی مناسب قرار داشته باشند در وضعیت رقابتی موجود و در محیطی که تغییرات پی در پی و نوآوری های مداوم اصلی ترین ویژگی آن است تنها سازمان هایی موفق خواهند بود که نقش استراتژیک منابع انسانی خود را درک نموده و دارای منابع انسانی ماهر، دانش محور، شایسته، نخبه و توانمند باشند. امروزه اعتقاد بر این است که منابع انسانی، مهمترین مزیت رقابتی و سرمایه سازمانی است و به همین دلیل در سازمان های استعداد محور بر نقش ارزشمند استعدادها در سازمان تأكيد شده و مدیریت مطلوب آنها بسیار مهم و حساس تلقى میشود. ما در اين تحقيق كوتاه مي خواهيم به ويژگي هاي گزينش و كارمند يابي در صنايع خلاق بپردازيم . در ابتدا تعاريفي از صنايع خلاق و كارمنديابي و گزينش را ارائه خواهيم داد.
امروزه شاهد رقابت در همه لایه های زندگی انسان ها هستیم، سازمان های بزرگ و حتی افراد انسان برای کسب موفقیت بیشترو سبقت از دیگری در کسب موفقیت در حال رقابت های جدی هستند. این رقابت در حوزه منابع بیشتر خود را نشان می دهد. بخصوص در دو دهه اخیر که صنایع خلاق بر سر زبان ها افتاده و بخشی از زندگی بشری را شامل شده است.
واژه و اصطلاح صنایع خلاق از اوائل سال 1331 و اولین بار در کشور استرالیا مطرح شد. صنایع فرهنگی که مبتنی بر فناوری و خلاقیت باشد صنایع خلاق را تشکیل میدهند. خمیر مایه این صنایع بر خلاف صنایع تولیدی و صنعتی، از برونداد و ذوق فکری و هنری انسانی نشات میگیرد. با توجه به اینکه صنایع فرهنگی و خلاق بر اساس فکر و هنر اسنانی می باشد میتوان ادعا کرد موفقترین سازمان ها، سازمان هایی هستند که نیروی انسانی موفق و خلاق داشته باشند.و لذا بر همین اساس ارزش کارکنان یک سازمان رسانه ای را شاید بتوان منحصر کرد به مهارت و تواتنمندی آنها. بدین معنا که توانمندی و مهارت انها میتواند یک سازمان رسانه ای را در فضای رقابت و کسب و کار در تولیدات خلاق به بهترین و بالاترین قله های موفقیت برساند.
با اصول مدیریت منابع انسانی کلاسیک نمیتوان منابع انسانی خلاق را مدیریت کرد!
سازمان خلاق یک شرکت فرهنگی نوین است که به دنبال مزایای اقتصادی از طریق به کارگیری خلاقیت، دانش و اجرای نوآوری کارکنان خویش است.
جلسه دفاع از پایاننامه کارشناسی ارشد اسعد ضاحی یاسین دانشجوی عراقی رشته مدیریت رسانه با عنوان «بهکارگیری شبکههای رادیویی برای رسانههای اجتماعی در مسائل سیاسی عراق: نمونه رادیوی جمهوری عراق» روز شنبه 28 فروردینماه 1400 در سالن امام موسی صدر دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد.
\r
جلسه دفاع از پایاننامه کارشناسی ارشد اباذر افشار، دانشجوی رشته مدیریت رسانه دانشکده رسانه و ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب با عنوان «بررسی تأثیر رسانههای اجتماعی بر عملکرد شغلی با نقش میانجی رضایت شغلی و انگیزه شغلی؛ مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی اراک» روز 28 اسفندماه 1399 برگزار شد.
جلسه دفاع از پایاننامه کارشناسی ارشد محمد عبدالحسین سلمان دانشجوی عراقی رشته مدیریت رسانه دانشکده رسانه و ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب با موضوع «تطبیقات نظریة الإدارة العامة فی شبكة الإعلام العراقی» روز دوشنبه 24 خردادماه 1400 در سالن امام موسی صدر دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد.
جلسه دفاع از پایاننامه کارشناسی ارشد دانشجوی عراقی یحیی محمد مانع الربیعی روز شنبه اول خردادماه 1400 در سالن امام موسی صدر دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد.
|
دانشکده ها دانشکده شیعه شناسی |
خدمات فناوری اطلاعات سامانه جامع آموزش |
بیانیه رسالت دانشگاه ادیان و مذاهب، نخستین دانشگاه تخصصی ادیان و مذاهب در ایران، برخاسته از حوزه علمیه، ضمن شناخت ادیان و مذاهب و تعامل و گفت و گو با پیروان آنها با تکیه بر مشترکات، در جهت همبستگی انسانی، تقویت صلح، کاهش آلام بشری، گسترش معنویت و اخلاق و معرفی عالمانه اسلام بر اساس آموزه های اهل بیت علیهم السلام به پژوهش و تربیت نیروی انسانی متخصص اقدام می نماید. |