دانشکده رسانه و ارتباطات هماکنون یک گروه فعال و دو گروه در حال برنامهریزی دارد.
دانشکده رسانه و ارتباطات با پیش نهادن رشته مدیریت رسانه فعالیت خود را در دانشگاه ادیان و مذاهب آغاز کرد.
پیش نهادن این رشته به عنوان آغازی بر فعالیت دانشکده رسانه و ارتباطات چنان مینماید که دانش ارتباطات و رسانه بیشتر از جنبه کاربردی در این دانشکده مورد توجه قرار گرفته است، اما اهمیت موضوع رسانه و ارتباطات و رابطه موضوعی آن با دین و مذهب، چنان است که میتوان چشمانداز این دانشکده را بسیار گسترده دید.
افزون براین دانشگاه ادیان و مذاهب نیز بنابه مأموریت خود در زمینه مطالعات ارتباطات و رسانه، اهداف و برنامههای متنوعی درنظر دارد.
هماکنون گروه مدیریت رسانه در دو مجموعه دانشجویان ایرانی و عرافی در حال پذیرش دانشجو و برگزاری دورههای آموزشی است.
|
دانشکده ها دانشکده شیعه شناسی |
خدمات فناوری اطلاعات سامانه جامع آموزش |
بیانیه رسالت دانشگاه ادیان و مذاهب، نخستین دانشگاه تخصصی ادیان و مذاهب در ایران، برخاسته از حوزه علمیه، ضمن شناخت ادیان و مذاهب و تعامل و گفت و گو با پیروان آنها با تکیه بر مشترکات، در جهت همبستگی انسانی، تقویت صلح، کاهش آلام بشری، گسترش معنویت و اخلاق و معرفی عالمانه اسلام بر اساس آموزه های اهل بیت علیهم السلام به پژوهش و تربیت نیروی انسانی متخصص اقدام می نماید. |